lunes, 5 de noviembre de 2018

Sa fie ca Rise Project, dar eu nu cred

Sa fie ca Rise Project, dar eu, nu cred. Mai imi trebuiesc date.
Mi-a aparut acum vreo ora (pe la 22 - 22,30), de pe la domnul profesor Vlaston, veste ca Rise Project a inceput sa toarne pe masa, din sacul cu informatii pe care acum vreo cateva zile in urma, le-a gasit.
Goagalul zice ca, acum vreo trei zile (adica, daca azi e in 5 noiembrie 2018, inseamna ca a gasit buclucasa valiza, cam pe 2 noiembrie.
Cea mai veche postare care iese din "goagal" cautand cu formula " rise project a gasit o valiza", mi-a iesit articolul "Ce a gasit Rise Project dupa ce a gasit valiza Tel Drum", despre care tot goagalul spune ca ar avea o vechime de vreo trei zile.



Marea revarsare pe masa, a "stickului" de aproape 64 GB, din partea Rise Project, se cheama (cu litere mari) CONTINUT.
Deschizi, incepi sa derulezi, si nu derulezi mult si dai de . . . o invitatie la "donatie".
O invitatie normala, pana la urma, pentru ca investigatia e munca, si banii nu cad din pom.
Problema e . . . pe ce dai banii.

Eu unul ma zbat de aproape 7 ani, nu cu 64 GB dar cu vreo 30-40 GB pe putin, sa ii fac toate operatiile necesare (selectionarea informatiei considerate de mine utile proiectului, transformarea informatiei analogice in informatie digitala, datare de asa forma incat sa se aseze in ordine cronologica, si multe alte chestii care incap la capitolul "Grabacion y tratamientos de datos y documentos"
Deci eu care ma razbat de 7 ani sa pun la punct 30 GB de date pe care le stiu pe deasupra, care stiu ce contin, le stiu locul unde trebuie sa vina, sa se aseze, nu cred ca cineva, intr-un timp atat de scurt, gaseste o valiza de date, si are timp intr-o saptamana sa le si ia la mana, sa si selectioneze informatia care s-ar potrivi proiectului sau, sa si transforme (prin scanare) toata informatia de pe hartie in informatie digitala, sa si puna in pagina, si sa si iasa cu "produsul finit", pe piata, la vanzare.
"Vraful" meu de informatie se numeste "Tachograph-Drivers European Union", trateaza despre alta problema, la alt nivel (mai jos), dar are . . . aceleasi principii de functionare cu ceea ce incearca sa vanda, Rise Project.






No hay comentarios:

Publicar un comentario