jueves, 5 de julio de 2018

Libertatea de conștiință

Libertătii de conștiință i-am dedicat eu, o pagina anume, numita chiar asa; Libertatea de conștiință, desi ea este intâlnită (cunoscută) sub mai multe forme, dintre care mie mi se pare cea mai potrivită denumire "Libertatea intelectului"
Sub denumirea asta (Libertad intelectual" este abordată aceasta temă in limba spaniolă (limba mea de adoptie), dar aceasta temă se gaseste abordată si in limba mea natală (limba română) sub denumirea de "Libertatea de gandire".
Curios e că si tema asta, ca la atatea altele, versiunea spaniolă este extrem de generoasă, in timp ce versiunea românească nu umple nici trei randuri.
Să stea românul asa slab cu intelectul, incat să nu-l intereseze acest subiect?
N-as crede.



Fără mai multa vorba (de prisos), vezi articolul "Libertatea de conștiință"

No hay comentarios:

Publicar un comentario