miércoles, 17 de junio de 2020

Consimțământ, consimțământ sexual, vârsta consimțământului sexual

Pentru că din zbaterile și dez-baterile de pe Facebook mi-a reieșit că în actualitate lumea este focusată (printre altele) și pe tema "Consimțământ și relaționate", mi-am luat în evidență câteva articole (care nu au versiune și in limba română), pentru a le creea eu câte o versiune bilingvă, fiecăruia dintre ele, articole printre care:
- Consimțământ / Consentimiento.
- Consimțământ sexual / Consentimiento sexual.
- Vârsta consimțământului sexual / Edad de consentimiento sexual.

De văzut de asemenea:
 - Consenso (desambiguacion) / Consens (dezambiguizare).
 - Efecto del falso consenso / Efectul falsului consens.
 - Consentimiento informadoConsimțământ informat.
 - Consentimiento de los gobernadosConsimțământul guvernatilor.
 - Consentimiento implicitoConsimțământul implicit.
 - Consentimiento Libre, Previo e Informado / Liber (prevenit și informat) consimțământ
 - Consentimiento real / Consimntamant monarhic (regal, regesc).
 - Consentimiento manufacturado / Consimțământ fabricat (manufacturat).


Lecturi suplimentare:

In loc de final: Ca să știi cât știi trebuie să știi... cât nu știi.
Ca să știi cât știi dintr-un "volum de cunoaștere, X", trebuie  să ai cunoscută dimensiunea "volumului de cunoaștere"... pe care nu-l știi.
Eu te ajut să afli, tu ajută-te să știi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario