jueves, 27 de febrero de 2020

Libertatea de expresie

Wikipedia nici nu a fost, si nici nu am idee daca va fi, un instrument pentru masurat nivelul de "cultura elementara" (generala) a popoarelor, dar mie mi-a servit, si imi serveste, ca sa-mi fac o idee.
Nu stiu din ce motive, domnul Facebook a catadicsit sa blocheze accesul pe platforma lui a unui site web de-al meu, bilingv, intitulat "Terminologie enciclopedică bilingvă (română și spaniolă) indispensabilă șoferiei profesioniste din Uniunea Europeană" si din care site face parte si articolul asta de vreau sa-l prezint acum si care se numeste "Libertatea de expresie".

Degeaba consider eu acest blocaj drept o grava incalcare a acestui drept al meu, pentru ca in ciuda sesizarilor, accesul site-ului pe Facebook a ramas blocat, si pa... la revedere.

Site-ul contine numai traduceri, din spaniola in romana, de termeni relationati cu Dreptul profesional, cu Dreptul persoanelor, cu Analfabetismul juridic, cu Analfabetismul politic, si cu altele.
Dar, ma rog, cineva ne vrea ne-informati, si sunt multi... "devotati" care fac tot ce se poate in directia asta.
Deocamdata eu pentru "Libertatea de expresie" te-am deranjat amice iar acum, avand tu "intrerupatorul" la indemana, n-ai decat sa apesi pe el si sa aprinzi lumina.
Nu sta pe-ntuneric (cum vor "ei"), ca te galbejesti :)  .

No hay comentarios:

Publicar un comentario