jueves, 31 de mayo de 2018

DNA și mâncătoria la români.

Nici nu știu de ce îmi e mai scârbă pe lumea asta mai mult decât de ceea ce numim "mâncătorie".
MÂNCĂTORÍE s. v. delapidare, escrocherie, fraudă, hoție, intrigă, mașinație, uneltire.
Si nici nu am știre de vreo altă societate în care "mâncătoria" sa fie atât de "în lumea ei", ca in Romania. Cam asta a fost si motivul principal pentru care am decis sa merg și sa îmi câștig cele necesare traiului in vreo lume în care mâncătoria sa nu se simtă ca la ea acasă, iar cu banii câștigați ca orice om, din munca lui, sa îmi pot construi acea necesara oaza de liniște care sa ma izoleze de "oceanul de mâncătorie". Nu-i vorba ca nu este mâncătorie intre oameni, pe oriunde te-ai duce, dar . . . "gradul de mâncătorie" diferă de la o societate la alta. Sunt acum pe tapet, discuții aprinse pe tema rezoluției date de Curtea Constituțională Romana (CCR), litigiului dintre "Puterea Executiva" și "Președintele României" pe tema revocării din funcție a șefei DNA, Laura Codruța Kovesi.

Părerea mea a fost, pana la aceasta data, ca lui Kovesi nu trebuie sa i se crească (arificial) cota electorala prin revocare, dar intre timp, ceea ce s-a mai adăugat ca "date de introdus in problema", face ca rezultatul problemei sa fie altul decât cel de dinainte. Am văzut multe păreri contradictorii intre persoane care pana acum compatibilizau in susținerile lor. Si atunci m-am pus sa îmi revizuiesc propriul meu "extemporal", pe tema asta. In extemporalul pe care mi l-am dat mie însumi, după ce am băgat ce bruma de date am găsit, am tras linie si am socotit, mi-a rezultat ca in ce priveste tema DNA de pana la momentul actual, CCR este cea care are dreptate . . . .

No hay comentarios:

Publicar un comentario